Sidor

söndag 14 juli 2013

Veckan har bestått av 6 dagars jobb och idag är min lediga dag innan jag går på 6 dagas jobb i rad igen. Har trots att det är mycket jobb and no play så har jag hunnit haft en tjejkväll med Linn i fredags och igår kom Fine in till Norrtälje. Linn ringde och frågade om vi inte vill åka med och bada så åkte iväg och satt på bryggan med fötterna i vattnet tills solen började gå ner bakom träden och då väntades det tortillas hemma. Somnade ganska ovaggat och idag lyckades jag sova till nio efter många uppvaknanden. Fick för mig att jag försovit mig till jobbet.. 

Halsen värker, har lågfeber och nu ska jag kolla på film och vila så detta släpper då jag inte har tid med det. Imorgon kommer J in och stannar över natten, efterlängtat! Det suger att vi är på två olika ställen och jobbar olika tider.. Men allt blir tillbaka till det vanliga snart. Plus att nu börjar mitt schema lugna ner sig och vecka 32 är jag ledig!

Inga kommentarer: