Sidor

onsdag 14 augusti 2013

Dagen har bestått av jobb. Ovanligt lugn dag och vi vart klara väldigt tidigt. Eftersom det är en dag mottagning jag jobbar på så är dagen liksom slut för mig när alla patienter har gått hem och allt är i ordning för näst kommande dag. En patient bjöd både patienter och oss som jobbar på hemmabakad blåbärspaj med vaniljsås, så otroligt gott! Är så kul att jobba på ett ställe där patienterna tycker så mycket om och är måna om oss som jobbar. Bara två veckor kvar på jobbet.. Kommer kännas så konstigt att inte träffa alla människor såhär regelbundet. Förhoppningsvis så kommer jag jobba en del extra och får träffa alla till och från iallafall.

När jag väl kom hem från jobbet så lyckades jag återigen somna i soffan en timme, är så less på att vara såhär trött hela tiden och vara snurrig, yr och bara helt ur form. Tur att jag ska träffa läkaren imorgon så vi kan börja undersöka varför det är såhär... Lär bli en del blodprover imorgon gissar jag på. Är ledig också så funderar på om man ska gå och förnya mitt pass som gick ut för tre år sedan och ringa och boka in lite grejer. 

Inga kommentarer: