Sidor

torsdag 15 augusti 2013

Dagen vart väldigt effektiv. Vaknade innan 6, kroppen har helt ställt in sig på att det är upp till jobbet varje dag. Lyckades somna om för att bli väckt vid 8 av grannens två barn som skriker och springer/stampar i korridoren.. de där ungarna är inte populära idag kan jag meddela. Var över och sa till att de fick sluta slå i väggen (då hoppa de i sängen) nu så har de rally i lägenheten och det låter som de är elefanter som  springer förbi en. 

Men iallafall när jag väl vaknade till liv vid elva kom mamma förbi och vi fixade parkeringstillstånd och så fixade vi pass till mig. Tog en lunch tillsammans och kollade lite i butiker innan hon började jobba och jag började röra mig hem. Höll på att dö på vägen hem, kroppen är så himla ur form så det inte är klokt. Träffade läkaren och hon tyckte att vi hade en del att kolla upp så imorgon ska jag dit och lämna en massa blodprover och så börjar vi där och se om något kan förklara alla problem. Orkar inte vara såhär trött längre...

Inga kommentarer: